Виявлення рис обдарованості. Створення системи роботи з обдарованими дітьми.
Метою будь-якої технології є досягнення більш високого
рівня навчання та виховання. Добре
продумана та правильно побудована робота дає добрі результати.
Сьогодні радіо,
телебачення, шпальти педагогічних видань часто наголошують на нагальній потребі
працювати з обдарованими дітьми. Складається враження, що обдарованість –
масове явище серед юних, новий «освітній феномен» на зламі сторіч. А насправді?
Статистика свідчить: у світі народжується близько 40-50% з помірно розвиненим
інтелектом й з тимчасовими затримками у розвитку; близько 20-25% - з достатньо
розвиненим інтелектом й прихованим потенціалом творчості; і лише 4-6% дітей
народжуються з високорозвиненими розумовими здібностями і відкритим творчим
потенціалом.
Є такі типи обдарувань:
·
Художня
обдарованість.
-
Музична
-
Образотворча
-
Сценічна
·
Соціальна
обдарованість (лідерська).
·
Академічна
обдарованість.
·
Творча
обдарованість.
·
Технічна
обдарованість.
·
Спортивна
обдарованість.
Фахівці стверджують більш ранній прояв мистецьких
здібностей, аніж інтелектуальних.
Розвиткові дитячої
обдарованості сприяє також робота гуртків.
Робота гуртка керівником якого я є це розвиток творчої обдарованості.
Основні ознаки творчої обдарованості:
1.
Бажання
принести у виконану роботу елемент новизни.
2.
Прагнення
опанувати незнайому справу.
3.
Нестандартне
бачення світу.
4.
Нешаблонне
мислення.
5.
Є
потребо помріяти на самоті.
6.
Є
здатність до абстрагування, уміння встановлювати віддалені асоціації між
різними предметами і явищами.
7.
Творча
уява.
Готуючись до роботи гуртка я мету і основний зміст
роботи, якого дотримуюся під час роботи.
За мету гурток
ставить навчання дітей виготовленню квітів
в техніці «квілінг», «гантель»,
«торцювання», робота з мушлями, гофрованим папером. Учні мають можливість
відчути красу витворів мистецтва. В змісті роботи гуртка включаються вправи на
розвиток творчості, мислення, уяви, уваги, фантазії. Під час занять гуртківці
збагачують знання з біології, природознавства,
географії, трудового навчання. Удосконалюють
вміння та навички роботи з папером, дротом, тканиною, нитками, мушлями.
Вчити учнів самостійно створювати вироби. Виховувати дружній, згуртований
колектив, почуття взаємовиручки та взаємодопомоги.
Коментарі
Дописати коментар